Vid reklamation och transportskada.
Hur bra vi än packar våra displayer så händer det i bland att det skadas i frakten.
även fast det inte är vanligt.
Vid upptäckt av transportskada så skall det anmälas till speditören direkt som varan
lämnas annars gäller inte våra transportförsäkringar och kunden får stå för skadan.
Vi vill alltid ha en bild på skadan innan vi tar fram ersättnings displayer.
Om det visar sig att kunden har skadat gods eller skadat godset så kommer vi att debitera kunden för detta.
Skadat gods skickas alltid tillbaka till oss för inspektion och destruktion.
Vi står alltid för frakten tillbaka av skadat gods och vi ersätter bara material som
som vi har fått tillbaka om det inte kommer tillbaka så debiterar vi för vårat ersättningsmaterial.
Gods som skickas tillbaka skall vara emballerat med ursprungsförpackningen.
Reklamation av inre skador skall göras till oss inom 15 dagar från att varan är levererad
och så fort som det upptäcks .